Somnade i soffan

Mitt huvud känner av en lång dag. Stängde av datorn vid halv fyra, för att se sista halvan av House. Efter det kom That's 70's Show. Det är faktiskt lite mysigt att se, så där på eftermiddagen. Jag somnade ganska snabbt. Lite jobbigt, men jag kunde inte hålla mig vaken. Sov till strax innan fem, då jag gick in och la mig på sängen... och somnade även där. Pappa kom in och väckte mig, när det var mat. Jag förstår inte varför jag är så trött. Jag har ju sovit ordentligt och... Ja, varför är jag så trött? Kan det vara för att det varit en annorlunda dag? Håller jag på att bli sjuk? Eller vad är det som händer?

Har inte ont i huvudet, men vill egentligen bara stänga av....

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Älsklingen då...

Du måste inte sitta vid datorn om du känner att det är jobbigt <3



Sen kanske man kan försöka att gå och lägga sig rätt tidigt ikväll (om det nu går - efter att du sovit så mycket under eftermiddagen redan) så att du får sova ut ordentligt. <3





Jag älskar dig!

Pussisar (Du var väldigt söt när du skrev det <3)

Din

2009-02-23 @ 19:11:26

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0