Städa måste man

Vaknade klockan nio idag. Vad är det med mig? Igår blir jag väckt och idag, när jag får sova, då vaknar jag väldigt tidigt. Märkligt. Men det var nog bra att jag vaknade så pass tidigt. Jag har nämligen plockat i ordning och städat mitt rum. Jag har i vanliga fall ganska städat i mitt rum, men ibland ser det ut som tredje världskriget. Haha, och då måste man städa. Är riktigt trött nu. Jag tror jag håller på att bli sjuk. Ont i huvudet och känner mig ibland lite yr. Näsan var lite känslig imorse, men den är bättre nu mitt på dagen.
Släkten kommer vid två och då ska jag ha...
- fixat bilderna
- fixat i ordning mig
- ... Mamma, behöver du någon hjälp?

Men jag kommer säkert hinna med allt...
Pussar och Kramar

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Förlåt för igår! <3333



Jag älskar DIG!!

Puss

2009-02-01 @ 16:23:15
Ord från: becka

krya åp dig!

2009-02-04 @ 18:54:21
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0