Tankar

Jag önskar att vi kunde lösa detta tillsammans.

Att det skulle bli såhär var ju inte tanken.

Precis som alla andra har vi delade åsikter.

Knivar i ryggen det är vad jag får av alla just nu.

Hur ska vi då kunna lösa problemet,

när alla har riktat sina vapen mot mig?

Hur ska jag göra,

för att du ska förstå mig?

Prata försöker vi göra,

men lösningen finns inte nära oss...


Jag ber om hjälp,

men finns det någon hjälp att få?


Vad är allt detta?

Varför får jag veta allt nu?

Kan jag stoppa detta,

eller är det försent?


Finns det någon som kan ge mig ett svar?

Som finns där och besvarar mina frågor?


Vems sida står jag på?

Vems sida står du på?

Finns det någon sida att välja?


Egentligen vill jag bara säga förlåt till dig,

men jag vet att jag inte får. Förlåt.

Hur ska jag göra, så att du förstår?

Finns det något jag kan göra?

Nej, tydligen inte.

Förlåt.


Varför blev det såhär?

Hur kommer det sig att världen vänds upp-och-ner?


Är detta något bra helt plötsligt?



Kvällen har varit väldigt konstig och förvirrande. Det känns som att jag har hela min klass emot mig. Inte bra. Jag tror att allt handlar om missförstånd, olika uppfattningar och för mycket falskt skvaller. Jag säger inget till 100 %, det är bara tankar. Tycker det är så typiskt att det ska bli såhär. Frågan är varför?

Som sagt: En rörig kväll med människor som har svårt att kommunicera med varandra. Jobbigt, men det måste lösas så snart som möjligast kan.

Läsarnas Ord
Ord från: Anonym

åh, jobbigt! men de löser sig jasmine, finns här om de är nåt :)



kram! becka

2009-02-28 @ 00:11:57
Ord från: Rickard

Jag... vet inte vad jag ska säga.

Förlåt för att jag inte finns till för dig så mycket som jag borde. Förlåt för att jag kom hem så sent igårkväll... det var inte alls meningen.



Tack så hemskt mycket att jag fick chansen att prata med dig innan vi somnade båda två. Det var verkligen underbart att höra din röst! <3



Hör gärna av dig om du känner att du behöver prata om någonting.

Kom ihåg att du är en underbar människa Jasmine, du gör verkligen allt för att saker och ting ska lösa sig - det är det jag gillar med dig. Du är så underbart snäll och hjälpsam.



Tack för att du finns.

Jag älskar dig!

Massor av pussar

Din Rickard

2009-02-28 @ 11:01:11

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0