Tortellini

En skål med tortellini framför mig. Älska! <33
Halv studiedag
denna tisdag. Har fått hemuppgift, som jag gör senare. Måste få spela Sims. *Bestämd* Vore nog bra om jag gjorde lite andra uppgifter vi fått.



Vi hade nationella provet idag. Det gick... inte bäst, men jag är nöjd. När jag skrivit på alla frågor och började läsa igenom det jag skrivit, märkte jag att jag svarat helt fel på en fråga. Haha, så jag var tvungen att sudda ut en halv novell. xD Menmen, sånt händer.

Jag är halvtrött. Lite nere. Får se vad som händer idag. Klockan sex ska jag vara borta i församlingshemmet. Ska på möte, som jag skrivit tidigare. Ska egentligen vara hos pappa idag, men så blir det inte. Kanske åker ut till honom imon - får se...

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0