3 Daim och en sänggavel

William tycker att jag skriver likadant varje dag. Hm...
Backi tycker att jag... kommenterar onödiga saker.
Oscar var glad idag.
Katja köpte daim.
Jag följde med.

Min sänggavel har kommit!
Med den kom också mitt svarta skrivbord, mina lådor och ett vitt sängbord.


Sänggaveln


Skrivbordet


Mina lådor >.<


Sängbordet


Jag och Rickard har redan börjat planera lovet.
Lördag - Kommer upp med tåget.
Söndag - Hälsa på Rickards mamma
Måndag - ...
Tisdag - Vi firar ett halvår, filmkväll med Sebbe och Linus
Onsdag - ...
Torsdag - ...
Fredag - Fredag! <3
Lördag - Alla Hjärtans Dag, bowla med Sebbe och Linus (eller fredag)
Söndag - :(

Nu ska jag skriva brev till Västtrafik. Får se hur många måndagar jag orkar göra det. Men någon måste ju? (a)
Puss

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Vad fint det är!



Allting passar verkligen jättebra ihop <3

Ditt rum är jättefint! :D



-



Vi får se om Sebbe vill följa med på söndag... jag sa att det bara var att höra av sig om han ångrade sig :D





Kramisar och pussisar <33

Din

2009-01-19 @ 22:05:58
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0