Ärter & Pannkakor

Japp, rubriken var dagens middag. Riktigt mums! >.<
Jag sitter alltså här och är mätt och belåten. Hm... Tänk hur många i världen, som inte alltid har mat på bordet. Kanske inte borde tänka så stort...? Iställer funderar jag på hur många i vårt Sverige, som inte kan äta sig mätta varje dag. Jag tror faktsikt det är en del... och det är lite skrämmande. Jag tror att det är många som vet med sig att personer i ens omgivning inte har det bra, men inte vågar ingripa. Jag är en av dem. Känner ingen (tror jag?), som inte får mat varje dag, men jag känner personer som mår dåligt... som jag inte vet hur jag ska hjälpa. Förlåt, men jag vet inte hur. Jag går mest runt och hoppas... och hoppas... hoppas på att de ska må bättre med tiden. Jag önskar jag kunde ingripa.

Läsarnas Ord
Ord från: becka

Sv : hahaha. förlåt, gjorde jag dig arg? Inte meningen. ^^ Jag är med på alla sätt o vis för att få ett bättre sverige. Mer respekt till samhället ; MER ÄN GÄRNA! :)

2009-01-26 @ 19:23:49
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Ord från: Rickard

Du gör väldigt mycket min älskling - så mycket mer än du tror. Inte bara mot mig, men mot alla i din omgivning. <3



Det är nog inte alltid man kan hjälpa - men älskling, om det nu råkar vara så att det händer något - får du för guds skull inte ta åt dig av det som hänt, det är inte ditt fel!



Jag älskar dig, ta hand om dig!

Puss <3

2009-01-26 @ 21:50:11

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0