Bilder - Blä!

Fotografen

Jag är seriöst trött på allt som har med bilder att göra. Jag har nu lagt in... Jag vet inte hur många bilder på det där Usb-minnet. Allting har gått bra - utan problem Tackar Rickard, för att han hjälpte mig. Väldigt snällt. <3

Är trött i huvudet, efter allt tänkande och funderande. Borde kanske gå och lägga mig, men jag känner att jag verkligen kan engagera mig i det jag gör, så.... Jag tänker ta mig an Indranet nu. Hoppas på att det inte skiter sig. Detta är väldigt psykologiskt för mig...

Wish me luck!

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Lycka till min älskling! <33



Stanna inte uppe för länge bara!

Jag vet att man inte borde skjuta upp saker - men du kan ju annars ta det imorgon, då du är lite piggare och lite mindre "måste-få-bort-alla-bilder-ur-huvudet" ;P



Älskar bara Dig

Puss <3

2009-01-06 @ 22:31:45
URL: http://ormzen.blogspot.com
Ord från: becka

Sv : De flesta skolor har s.k studenthem där man kan bo, extrajobb på mcdonalds kanske. :)

2009-01-06 @ 23:14:16
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0