Bröt ihop

Japp, det stämmer bra. Under matteprovet bröt jag ihop totalt. Inte bra. Misslyckades.
Hm... Det var ett svårt prov för många, så många gör det på måndag istället.
Dagen var allmänt ansträngande. Det är med ett stort tack till Joseph, Alle och Johan, som jag tog mig igenom dagen. Verkligen tacksam, för att ni tog hand om mig. <3

Kände mig glad, när jag gick från frisören. Inte för att det är någon större förändringen, men det kändes bra. Hon var så himla gullig. När hon klippt klart mkig och jag började klä på mig, då sa hon att jag hade fin kropp. Så underbart snällt av henne! >.< Man blir så glad av att höra sånt (och av att säga det). Så folket; Ut och sprider komplimanger. (a)




Imon ska jag besöka Kunskapsgymnasiet en andra gång. Vill vara säker. Hm... Kan inte lägga in valen förrän imorgon kväll, då jag kommer hem efter besöket. Hoppas att jag hittar mitt papper, där lösenordet står. Annars blir det lite problematiskt... Hm... Men jag hoppas på det bästa. =)

Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Det kommer gå hur bra som helst att hitta pappret :D



Och du har verkligen en underbar kropp! Den är väldigt fin på många sätt - på alla sätt! <3



Hela du är underbart fin på alla sätt! Både ditt yttre och ditt inre <33





Jag älskar Dig <3

Puss

2009-01-27 @ 20:01:47
Ord från: Matilda <33

Åhh Jasmine, du är verkligen underbar!

På precis alla sätt, så härlig, just därför du, jag och johanna hade så himla roligt i somras! ;)

Hoppas allt är bra med dig?



Mkt snygg blogg! ;D



Puusss <33

2009-01-28 @ 09:50:07
URL: http://matildagreen.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0