De hänger i Nordstan


När Västtrafik spelade in hållplatsernas namn, blev det fel. Många Göteborgare blev upprörda över detta och Västtrafik var tvungna att åtgärda felet snabbt.

Har varit inne och 'hängt i Nordstan' med folk; Victoria, Jasmine, Niklas och massa fler. Känner bara de nämnda, men man lär känna fler och fler efter hand. Översocial som jag är, så har jag inga problem med att prata. xD Jag tycker det är riktigt kul att träffa dem. Jag klassar inte in människor i olika fack, men för att folk ska förstå vilken stil de har.... Är det okej att jag använder ordet 'emo' som förklaring? De klär sig i svart och färgglada kläder. De sminkar sig svart runt ögonen och har jättefina väskor. >.<  De klassas absolut inte som fjortisar. (Ja, det är en klass för sig.) De underbara med dem är att de är så allmänt sociala mot alla. Jag känner mig verkligen välkommen att vara med dem. Jag har inte samma stil som dem, men det känns som att de tycker om mig väldigt mycket ändå. De är underbara på alla sätt! Visst, många kanske ser dem som hemska och läskiga, men det är absolut inte sanningen. Visst finns det säkert personer som är lite otrevliga, men det är ju inte bara "emosar", som ibland inte kan uppföra sig.
Nu är jag grymt trött och väldigt mätt. Korvstroganoff med ris till middag.

Snart ska jag till Amanda. Det var egentligen tänkt att vi skulle bli några stycken, men bara ett fåtal har svarat och kan inte komma. De andra vet vi inte. Så ja, bara jag och Amanda. Vi ska baka. >.< Mysigt kommer det bli. <3 Hon bor långt bort och det finns inga bussar som går hela vägen, så mamma lämnar och hämtar mig. Jättesnällt.

Imon ska vi fira mamma, som fyller år här i veckan. Mamma är lite stressad över det... eller var det imorse, men nu verkar det vara lugnare. Alltid kul att träffa treliga släkten. Jag tänkte visa lite bilder från Hastings-resan, som jag var på i somras. Får se, när jag hinner fixa det. Kanske nu? Hinner jag? Kanske - om jag skyndar mig.

Bara att messa, om ni behöver mig. <3
Kramar

Läsarnas Ord
Ord från: Backi

Jag lär messa när jag behöver kritik.

2009-01-31 @ 19:45:24
Ord från: backi

Vafan det där har inte jag skrivit.

2009-01-31 @ 20:01:11

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0