Efter en kall promenad

För en timma sen kom jag in från en mycket iskall promenad. Det blåste mycket. Gör det det fortfarande tro? o.O
Tack för sällskapet Rickard. <3 Mobilen i vänster hand och kameran i andra handen.


Fler bilder finns:
http://JagHurVemVad.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1231196401&id=316219945

Man har kommit in i värmen och det är dags att ta tag i saker, som behövs göras.
Bilderna från promenaden är inlagda på Bdb (se ovan).
Har mycket andra bilder, som också ligger inne på Bdb.
Exempel: http://JagHurVemVad.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1224367201&id=282643972

Många av bilderna, som ligger på Bilddagboken, ska jag lägga in på ett Usb-minne. Sedan ska jag lägga in bilderna på datorn, som finns hos mamma. Ska framkalla de bästa bilderna under år 2oo7 och 2oo8. Mina scrap-booking-projekt kommer jag aldrig komma igång med. Haha, någonsin? Menmen, sånt löser sig...

Måste också gå in på Indranet och välja gymasium - något som jag inte alls ser fram emot. Känner på mig att jag inte kommer göra det idag - hur mycket jag än måste. Tyvärr. :( Det kommer hänga över mig hela månaden för... när månaden är slut, då måste jag ha valt. Problemet är inte att jag inte vet vilka gymnasium och linjer jag ska söka. Problemet är att jag inte orkar ta tag i skiten med valet och allt. Jag måste göra det någon gång, innan det är för sent... så... det kan vänta, men jag borde göra det så fort som möjligt.

Imon ska jag till mamma. Jag måste säga att jag är lite stolt över min planering; Båten går kvart i tio. Jag är framme i god tid och hinner på den tiden lämna in mina stövlar för omklackning. Har tid hos optiken klockan tjugo över elva. Hoppas på att skomakaren kan fixa mina skor under tiden jag är där. Efter undersökning hämtar jag stövlarna, som jag hoppas att jag inte glömmer. Från optiken går det en buss raka vägen hem. Toppen! :D
Dagen kommer säkert inte bli bäst, det finns ju alltid något som krånglar... eller?

När jag kommer till mamma, ska jag lägga över bilderna, som jag idag lägger över på Usb-minnet.. Hoppas verkligen att denna lilla process kommer fungera felfritt. *Hoppas Hoppas Hoppas*

God middag serveras klockan sju idag. Har tiden tills dess på mig, att fixa med bilderna.
Förlåt att mina inlägg ibland blir väldigt långa. Sorry för det. :(
Kram på Er Alla där ute!
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Först och främst så tror jag att du mår bättre när du väl valt gymnasium och fått allt det klart... så slipper du ha det hängandes på dig hela månaden ut.



Sen så... jag vill inte vara negativ - men det är ju trots allt Västtrafik du kommer åka med under morgondagen xDD



Vi får hoppas att du inte glömmer dina stövlar bara :D





Älskar Dig!

Puss

2009-01-06 @ 17:47:31
URL: http://ormzen.blogspot.com
Ord från: becka

du kanske ska gå på gymnasium i sthlm? :)

2009-01-06 @ 22:52:27
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Ord från: Nenaa

Jag får absolut typ panikångest när jag tänker på att man måste välja gymnasium så snart. ;s ;/ Det är ju typ bara lite mer än tre veckor kvar! ;o Uusch. Jag vågar typ inte. Hahah. Men jag tror i alla fall att jag tänker gå till SYO'n på min skola och be henne hjälpa mig när jag ska välja, för jag fattar typ inte sidan. +Att jag vågar inte själv. ;s Hahah, fyfan. Det är läskigt...

Men jag vet i alla fall ungefär vad jag ska välja, så det löser sig nog. :)

Lycka till du med valen, också!



Kram! <3

2009-01-07 @ 12:27:12
URL: http://nenasegerbrand.devote.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0