Eftermiddag

Det har varit en underbart skön eftermiddag. Visst, jag måste erkänna att jag spelat en del Sims. Men L har också suttit här, så ni ska inte tro att jag suttit här i... *räknar*... sex timmar. Jag har pysslat lite också. Jag klipper ut bilder ur tidningar och klistrar in i en stor svart pärm. Just nu gör jag det väldigt enkelt, just för att bilderna ska synas och inte konsten runt om.






Mamma orkar inte laga middag ikväll, så jag erbjöd mig att göra det. Mamma tänkte göra någon Thaigryta, så vi får väl se om jag lyckas göra den.

KramisKramis


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är bäst på att pyssla! <333

Du gör det alltid så himla fint! :D



Lycka till med maten - hoppas det går bra.





Jag älskar dig

Puss <33

2009-01-30 @ 21:29:54

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0