En lördag fylld av tårar

Rickard har åkt hem. Det känns hemskt. MEN... Som jag sa en gång, när vi stod där - precis som vi gjorde ikväll: 'Vi måste lämna varandra, för att kunna träffas igen.' Och älskling, jag tror det är så vi måste tänka. Jag... Det blir lättare att skiljas åt för varje gång vi ses. Inte för att jag älskar dig mindre, utan för att jag blir allt säkrare på att du kommer stanna kvar, att vi kommer ses snart igen. Nästa gång vi ses, då är det jag som åker upp till honom. Senast Sportlovet får det bli (v.7), men jag ska försöka komma upp innan dess till ett rimligt pris. <3

Inte jätteledsen just nu. Men jag tänker bara på dig Rickard, det vill jag att du ska veta. Som jag sa till dig på stationen; jag kommer spela Sims större delen av kvällen.
Till er andra; förlåt att inlägget mest blev inriktat till Rickard, det bara blev så. Förlåt. Sen... Förlåt att jag inte varit inne så mycket under lovet. Ni vet ju varför... men förlåt. Och tack Joseph - ännu en gång. <3

Imon är det söndag. Tidigare idag önskade jag att det skulle vara måndag imon och skola, men nu... Nu är jag glad att det är som det är. Då kan jag och Rickard prata i telefon hela dagen, om vi nu vill det. Skolan börjar på torsdag och det är många dagar kvar tills dess. Lite smått inplanerat, annars en del att fixa, nu när det är nytt år och allt.

Kram till er alla!
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: becka

var bor han o var bor du? hade distans förhållande förut, luleå-tjörn. 130 mil. det är tufft.

2009-01-06 @ 15:19:58
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0