Film - I Taket Lyser Stjärnorna



Jenna
lever tillsammans med sin cancersjuka mamma, som blir allt sämre. De får flytta till Jennas mormor, en dam med stort kontrollbehov och som jag anser lever utanför verkligheten. Vi får följa Jennas väg från cancersjuk mamma till att slita sig loss och hitta nya vänner. Det handlar om att leva i två världar och att försöka glömma verkligheten , men hela tiden bli påmind om den. Det är en mycket fin berättelse, som verkligen berörde mig. Jag hade svårt att ta åt mig allt först, men nu känns det okej.

Det som står på baksidan av boken finns att läsa på Beckas Blogg .

((Kort - jag vet. Jag är inte bra på att skriva recensioner.))

Läsarnas Ord
Ord från: becka

haha , ååh vill seeee!

2009-02-02 @ 19:29:05
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0