Gamla klasskamrater

Det går några år. Man tänker på varandra, men inte varje dag.
Tanken på att man en gång gick i samma klass väcker minnen.

Det har gått ett par år nu. Jag gick inte i klassen så länge, men jag minns er ändå tydligt. Det roliga är att jag verkligen uppskattar att vi hållit kontakten. Personer jag inte var så förtjust i, när vi var klasskamrater, är faktiskt riktigt trevliga nu. Ångrar inte att jag bytte i slutet av femman. Kanske saknar jag att känna gemenskap med barndomskompisar. Samtidigt älskar jag att jag fått möjligheten att tidigt få använda mina egna ben och inte för evigt sitta i en barnvagn.

Jag vill tacka alla elever som jag delade vårterminen i 4an till slutet av 5an med
Tack. Ni har lärt mig mycket.
Kram
/Jasmine - tacksam för allt

Läsarnas Ord
Ord från: becka

Sv : Mio,min mio är en underbar film. En av mina favoriter bland astrid lindgren. Efter bröderna lejonhjärta o ronja :) Kram!<3

2009-01-10 @ 23:04:30
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Ord från: Nenaa

Jag känner mig bara dum när jag tänker tillbaka på de åren. Vi var faktiskt inte alltid jättesnälla mot dig... :( Fy på mig Men jag tycker det är trevligt att vi hörs av ibland, i alla fall, nu för tiden. Det är kul.

Kram, och hoppas helgen din blev bra. :)<3

2009-01-11 @ 15:23:25
URL: http://nenasegerbrand.devote.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0