Godis - Fy mig!

Här sitter jag med massa grejer framför mig;
Godispåse - Fy mig! Kunde inte låta bli att köpa, när jag väntade på att bussen skulle gå.
Usb-minnet - Vet inte riktigt om jag ska lägga över bilderna till datorn eller inte. Kanske lättare att lämna in bilderna i en fotoaffär, istället för att skicka in alla... tror det är runt hundra bilder. Jag vet inte...
Mobilen - Så att jag kan nå Älsklingen, om det är något. <3
Plånboken - Kvitton, för att skriva in i Kassaboken. Jag vill inte ha en kassabok! Jag orkar inte och programet... är jobbigt! *Ledsen*
Hemtelefonen - Så slipper jag springa ifrån datorn, om det nu av någon anledning skulle ringa...
Kameran - Tog lite bilder imorse, som jag ska lägga in på datorn.


(Fler bilder; http://JagHurVemVad.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1231282801&id=316694174)

Dagen har fungerat bra, om man bortser från all väntan. Det blev en del....
Pratade med Rickard, när jag satt och väntade i 20 minuter på bussen. Tack älskling. <3
Omklackade stövlar och snart nya glas i glasögonen. Synundersökningen gick bra. Eller det var i alla fall inga probelm. Det kommer bli dyrt med nya glas i bågarna. Usch! Usch! Usch! 1 500 för glas och undersökning. Inte bra. :(

Hendéns


Vill spela Sims, men vet inte om jag hinner det idag. Tyvärr. :( Men jag får försöka hinna det. :)
Kram
//Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hoppas verkligen att det löser sig med de nya glasen :)



Och du ska inte tycka illa om dig själv för att du äter godis - det får man göra! Speciellt om man har varit duktig och gått till både optikern och skomakaren på samma dag! x)



Älskar Dig

Puss <3

2009-01-07 @ 20:30:12
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0