Härligt med helg

Fredag! :D :D
Detta har jag längtat efter, att bara få koppla av, inte ha några läxor, inga prov, inga bussar att springa till, inget slaskigt väder, bara.... värme, telefonsamtal, datorn, musik och böcker! <3 Ja, jag har faktiskt börjat läsa lite mer nu. Det var ett tag sen, men nu känns det som att jag är tillbaka i spåret. Just nu läser jag 'Tillsammans är man mindre ensam' av Anna Gavalda. Den är faktiskt riktigt bra. En vuxenbok, så jag är inte så van vid språket, men den är helt okej. Väldigt intressant måste jag säga. Jag funderar på att recensera den här på bloggen.

William har varit väldigt snäll och omtänksam den här veckan. Han har brytt sig om mig (vilket han alltid gör). Skojat har vi också gjort. Jag älskar det!
Annat kan man säga om Oscar. Vi är lite på sne... Det är bådas fel, självklart inte bara hans. Jag vet inte varför det är så. Kanske för att han väldigt ofta pratar om serier han ser, vilket inte alls intresserar mig... Och ja, jag börjar bli smått irriterad på att det är det enda snacket som går. Menmen, vi pratar om en del annat också... men mest tv-serie, dataspel och filmer. Jag står ut - självklart, för jag älskar ju att vara med dem! <3
Backi
är hemma -  sjuk. Oscar det samma. Johan har varit dålig hela veckan. Tycker synd om er. <3
Alle och jag har kommit närmare varandra. <3
Det har jag och mamma också. Det känns skönt. Aldrig roligt att ha motgånger i sina relation till de nära.

Imon ska jag till Schillerska med mamma. Vi ska se i stan. Efter besöket ska mamma träna och jag ska träffa kompisar i stan. <3 Måste vara hemma innan sex, för pappa ska iväg på kvällen.
Hoppas på att jag får tid att skriva i helgen. Jag är så himla sugen! >.<

Trevlig kväll!
Kramar

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0