Hinner inte

Det känns som att tiden bara rinner ifrån mig. Jag hinner inte göra det, jag egentligen tänkte. L hade datorn till halv åtta. Ska inte klaga, jag sitter här för mycket. Har skrivit här, varit inne på Bdb och.... Ja, det är typ det jag hann göra. Jo, jag fick skrivit mitt brev till Västtrafik. Haha... Varför skrattar jag? Innerst inne vet jag nog att jag ändå inte kommer få något svar...
Jag vill skriva på min berättalse som jag har här, men hinner inte. Ska ligga i sängen klockan 22 - en regel här! Hm.. Om jag skyndar mig i badrummet, så kanske jag hinner sitta här lite till? Hm... Jag hatar att vara stressad och bevakad! Jag vet, jag ska sluta stressa, men det är inte lätt. Sen har jag ont i min fot. Slog i den i sänggaveln. Har gjort det tre gånger bara ikväll. Andra gången fick jag riktigt ont. Har fortfarande ont. *Klagar* Ja, varför klagar jag? Det finns så många som har det värre än mig. Det var inte min dag idag. Morgondagen blir nog inte bättre. Jag är negativ. Och jag tycker om... Nej, jag älskar Rickard. <3

Ta hand om er.
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi... först läste jag "Slog i den i sängjäveln." och tänkte att "Näe, så skriver hon väl inte?" läste igen fortfarande samma sak.



Först efter tredje gången jag läste det så såg jag att det faktiskt stod "Sänggaveln" och inte "Sängjäveln" xD





Du får klaga så mycket du vill - det är ju din blogg :D <3



hihi - Du är så söt som nämner mig <33

Jag älskar dig också!

Puss och kram

/Din

2009-01-19 @ 22:02:49
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0