Imon börjar skolan

Då är det dags igen! En sista ansträngning, sen är min tid i grundskolan slut. Det känns både skönt och ledsamt. Kommer nog sakna det en del. Men det är en del av livet och nu finns det mer att upptäcka ute i vida världen. :D
Klockan är rätt mycket. Ska upp klockan sex imon. Segt. Men jag stängde i alla fall av Sims frivillig- inte dåligt av en nörd som jag. ;P
Ser allmänt hemsk ut. Borde kanske ta en snabbdusch... eller inte. Jag vet inte om jag orkar. Hm... Det får jag fundera på. Måste tänka på att få med mig alla grejer imon. Får inte glömma något.
Det kommer bli riktigt kul att se alla igen! Speciellt kompisarna. <3 Saknat er! Väntan är över, för vi ses imon.

Nattinatti!
/Jasmine

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0