Jag gick längs perrongen...

... med ett leende på läpparna.
Det har verkligen varit underbart att ha Rickard här den här helgen. Det var inte tänkt att han skulle komma, innan det är dags för mig att besöka honom under sportlovet, men... Jag kan väl säga att jag fick ett lite desperat samtal från min käre pojkvän, som bad att få komma ner under helgen som har varit. Riktigt trevligt och massa mys. <3

Jag är faktiskt inte ledsen alls! :D Riktigt glad är jag istället. Visst känns det sorgligt att han inte står vid min sida rent fysiskt, men så känns det ju alltid. Jag tänker istället på att det snart är dags för mig att åka upp till honom. Under vecka 7 hinner vi fira vår halv-års-dag den 10:e och också Alla Hjärtans Dag den 14 februari. Mys! >.<



Puss&Kram <3
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: becka

va mys!! :D

2009-01-18 @ 21:02:03
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Ord från: Rickard

Hihi - det kommer bli underbart :D <33

2009-01-18 @ 22:23:44
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0