Kollat Upp!

Det är mycket att kolla upp. Många projekt samtidigt. Jag och mamma har kollat vad biljetterna upp till Stockholm kostar. Det kostar en del, men det finns också turer med lägre priser. Dessa avgår då dagar, då det inte är många som reser - det vill säga på lördagar mitt på dagen. Jaja, vi får se hur det blir med det. Rickard måste ju kunna ta ledigt från jobbet också.
Vill inte att han ska ta ledigt för mycket - och kanske förlora det - på grund av mig.Sveriges Tågtrafik


Jag och mamma kollade också framkallning av foton på nätet. Det finns i alla möjliga prisklasser. Men vad ska man välja? Någon som har något bra förslag? Det ska inte vara för dyrt, men det måste ändå vara bra kvalitet...

Spelar Sims.
Är så trött på allt som har med bilder och göra.
Jag klarar högst en halvtimma, sen spyr jag åt skiten. x)
Trevlig kväll!
KRaM

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi - du är för söt! <33

Och det är nog ingen fara med jobbet - annars hade chefen nog inte köpt in alla dessa nya verktyg som jag fått pryda min nya firmabil med x)



Jag älskar dig!

Längtar så himla mycket tills du kommer hit igen :D



Puss

2009-01-07 @ 20:32:40
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0