Kroppen är trött

Jag känner mig seg i hela kroppen. Orkar knappt sitta upp. Sängen var skön, men att ligga kvar kändes inte rätt.
Hur dagen blir kan jag inte svara på. Jag är trött, hängig och ja... trött. Kanske sitter här hela dagen, det vet jag inte. Finns inget Sims här. :( Kanske borde göra lite av So-arbetet, som ska vara klart på onsdag. Måste också hitta en oljemålning, som jag ska försöka måla av under vårens bildlektioner. Kanske borde kolla runt lite idag.... Gäsp. Jag orkar inte. Sista terminen i grundskolan och man känner verkligen hur skoltrött jag är. Jag har alltid tyckt om skolan, men nu... Nu är det jobbigt. Gäsp. Jag vill ha lov! Jag vill träffa Rickard. Jag vill behålla Dig.

Mums på denna sega lördag.
Natti Kram

Läsarnas Ord
Ord från: becka

Sv : Otroligt jävla skitsöt. :)

2009-01-10 @ 13:36:46
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Ord från: Rickard

Älskling <333

Jag längtar också väldigt mycket till lovet!



Försök att stå ut. Det är som en löptävling, det börjar närma sig slutet och man känner verkligen hur trött man är. Men det är nu det gäller att inte ge upp. Försök ta de där sista krafterna du har så du kan avsluta grundskolan, så får du ett långt och härligt sommarlov efter det <3



Och älskling - du ska inte behöva vara orolig, du får behålla mig. Det är bara dig jag tänker på, det är bara dig jag vill ha.



Jasmine, jag älskar Dig!

Puss

2009-01-10 @ 15:47:15
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0