Lämnat in glasögonen

Då har man inga glasögon under några dagar framöver. Efter skolan åkte jag och lämnade in glasögonen. De måste byta glas, för jag börjar bli gammal. xD Ne, men synen har blivit sämre, sen jag skaffade dem. Inte mycket, men det är märkbart. Det hade tydligen blivit något fel med beställningen av glas, så de måste skicka glasögonen till sin leverantör. Men de ska skynda sig, så jag hoppas att jag kan åka och hämta dem senast fredag. Lite segt att vara en hel helg utan extraögon. ;P
Tackar Alle och Natalie för mycket trevligt sällskap på spårvagnen. Här kommer lite kollektivtrafik; Jag hann med bussen! Herregud! Underbart skönt att vara hemma nu, istället för att komma hem en halvtimma senare.

Jasmine:

Det är bra. Har dock ont i foten... =/

 - säger:
Vad har du gjort?

- säger:
Just ja

 - säger:
Sänggaveln?

Jasmine säger:

Haha, det roliga är att det var andra foten jag slog i!  xD

- säger:
Hahahha.. Vad har du gjort med denna foten? ^^

Jasmine säger:

Haha, vet inte...

- säger:
Smidigt

Jasmine säger:

Haha, aa. Jag har alltid något att klaga på.

- säger:
Haha de måste man ha. :)

Jasmine säger:

 ;P Haha, kanske sant (a)

Lite kul tycker jag minsann. Hm... Min fot... *Känner efter* Den gör inte ont nu, men den gjorde det på vägen hem. Mycket underligt...

Ska ner och ta macka nu. Mums! >.<
Efter det... ska jag bara ta det lugnt - förmodligen inte vid datorn. Jag känner inte för det.
Vid sex-tiden tar jag bussen och tillsammans med mamma ska jag till Öppet Hus på Vittra i Vasastan. Får se vad man tycker om den skolan...
Sen... är det spanska till imon. I engelska har vi fått läxa att skriva om kvällens stora händelse; då Obama blir Usa's president. Hm... Inte jätteintresserad, men antar att jag måste lägga ner lite tid i vilket fall som helst. Hm... Ser inte fram emot det. Får jag klaga? (a) Bra. Då klagar jag på att jag inte är hemma ikväll. Hoppas på att komma innanför dörren innan nio, men då kommer jag inte vara klar i huvudet. Att sätta sig med engelska då, det lockar inte. Kan inte göra den nu, eftersom ceremonin inte ägt rum. Härligt.

Hungrig.
Kramkram
/
Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: becka

HAHA, det var ganska kul.. ^^ kram!

2009-01-20 @ 20:05:15
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Ord från: Backi

:O tog du bort min kommentar? SUPAPOWAHZ

2009-01-20 @ 21:09:03

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0