Lång Middag

Nu har jag ätit klart. det blir alltid långa middagar på fredagar och lördagar - speciellt när det bara är jag och pappa hemma. L har stannat hos mamma. Hon skulle vara med en kompis.
Det är riktigt trevligt att sitta och prata med pappa. Efter samtalet vi hade i höst, så har det blivit riktigt bra mellan oss. Det känns skönt. Nu kan vi sitta och diskutera utan att det känns jobbigt. Visst tar vi upp jobbiga ämnen ibland, men det känns okej. Jag klarar mig.

Det verkar som att de flesta börjar må bättre.
Var det vad som krävs,
för att några skulle få känna lycka?
Vem blir nästa offer?
Jag? Du? Han? Hon?
Jag vill inte gissa.
Jag vill drömma om dig och mig.

Nu ska jag och pappa se 'Let's Dance' på tv4. Mys blir det också. Mumsmums! <33
Älskling, du förtjänar vila. Hoppas att helgen blir skön. Ta hand om dig. (Misstolka inte! xD)

Trevlig Fredagkväll Sverige och Världen!
Puss & Kram
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är så himla söt älskling! Du är bäst på att ta hand om mig (ingen misstolkning!), du finns alltid där när du behövs! (och tro mig, du behövs hela tiden! xD)



Jag älskar Dig!

Kram och Puss <33333

2009-01-09 @ 22:19:19
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0