Med musik i bakgrunden

Radio är på. Härligt! Fatta hur mycket jag älskar att lyssna på musik. Jag vet - helt säkert - att jag inte är ensam om att älska det. Tänk hur många olika genrer det finns. Otroligt! Om man jämför med mina kompisar alla, då är sämst på att hitta ny musik. Ett sätt för mig att upptäcka lite nya låtar är att lyssna på radion. Den står alltid på, när jag är hos pappa.
I love It! ^^
Just nu gör jag inte så mycket här vid datorn. Chattar lite. Funderar en del... det måste man göra ibland.
Jag har by the way beställt klipptid imon kl halv fyra. Jag vet hur jag vill ha det (typ), det gäller bara att jag kan förklara det ordentligt. Hm... Sådant är jag inte bra på - allt annat är lyckad. x)

Rickard jobbar över ikväll. Stackare. <3
Vet inte hur jag ska stötta, men jag skickar lite sms - det är väl det jag kan göra...

Matteprov imon.
Några uppgifter kvar... som jag egentligen inte behöver göra, men... jag kanske gör några....

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Tack älskling <3

Du behöver inte göra så mycket för att jag ska må bättre. Dina sms betyder väldigt mycket för mig - de värmer! <3



Jag älskar dig!

Puss

2009-01-26 @ 21:52:08

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0