Mina fötter gör ont

Har gått i högklackade stövlar hela dagen. Aj.
Åkte in med båten runt tio. Spårvagn och sen mötte jag mamma. Vi var på Schillerska (läs tidigare inlägg). Efter det gick vi in till stan. Mamma gick och tränade och jag var i Nordstan och träffade folk en stund. De tog bussen vid två, så jag slog mig ner på en bänk inne på Terminalen med en bok. Mys. <3 Vid tre träffade jag mamma. Hon skulle lämna blod... men hon hade tagit fel på datumet, så de hade stängt. Typiskt. Jag hade precis missat spårvagnen, för att komma ut med båten, så vi gick och fördrivde lite tid. Vi var bland annat på Västtrafiks kontor. Mamma blev lite sur imorse och gick in och pratade med dem. Jag kan säga att jag inte är förvånad. Hon var inte speciellt trevlig och allt annat än hjälpsam. Hm... Det är ju Västtrafik. Någon som är förvånad?

Jag tog en spårvagn och fick sitta och vänta en halvtimma. Haha, jag höll på att missa båten. Jag var så insatt i min bok att jag höll på att glömma bort tiden. x) Men jag hann. Underbart skönt att komma hem. Åt spagetti och köttfärssås. Mums! <3 Efter det duschade jag och nu sitter jag här - trött, glad, trött, seg och väldigt förväntansfull inför lovet, då jag ska upp till Rickard! <3 >.< Det kommer blir riktigt mysigt, det vet jag. *Puss*

Ikväll är pappa iväg. Jag ska vara social mot L. Jag är en snäll syster. ;P Haha, kanske inte...
Men vi ses väl på Körslaget eller nån annan skit på teve. xD Vet inte än, ska kolla upp det.

Trevlig kväll Alla Sveriges Barn! <3
Kramis Kramis

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är en väldigt snäll syster! Väldigt snäll person. Och en helt underbar flickvän <333



Puss

2009-01-24 @ 20:42:39

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0