Mobiltelefonen

Att det ska vara så svårt att få uppdatering på sin mobil. Haha, jag fick massa mess nu den senaste halvtimman. Lite irriterande måste jag säga. Rickard fattade nog att något var fel, för han ringde nyss. Älskar att höra hans röst.
Det har snöat här. Hemskt. Jag gillar inte snö. Kanske just därför jag gillar vädret i Göteborg - blåst, regn, lite snö, solig sommar... Ja, det är bra. Nu måste jag stänga av. Mamma är lite arg. 'Klockan är tio!' Jag jag vet, men hon vet mycket väl att hon måste säga till mig lite innan, så att jag har tid att avsluta.

Nästa veckas planering;
Imon - Inget
Tisdag - Öppet Hus Vittra
Onsdag - Kanske Friskis&Svettis
Torsdag - Ungdomsgruppen
Fredag - Inget
Lördag - Öppet Hus Schillerska
Söndag - Inget

God Natt!


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Godnatt min älskling! <3

Sov så gott!



Puss

2009-01-18 @ 22:25:15
URL: http://ormzen.blogspot.com
Ord från: becka

Hur var din mobil konstig? Min var helt cp. Smsade Björn och så svarade han och kunde tydligen inte skicka så jag fick 10 sms av samma ^^

2009-01-19 @ 17:10:51
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0