Munter Busschaufför

Haha, vissa människor är för härliga!
Kommer på bussen och sjunker ner på sätet närmast chauffören. Han spelar någon konstig musik, som jag först blir lite... frågande om. Efter att ha lyssnat ett tag, börjar jag faktiskt tycka om det jag hör. Det roliga är att chauffören också tycker om det - väldigt mycket! Haha, så sött att han sitter och trummar på ratten. >.< Till alla bussar han möter, ger han en varm hälsning - alltifrån en handuppräckning till ett glatt pekande. Så härligt att se! Det gjorde mig glad. :D

Ska äta något snart. Orkar inte fixa middag, som mamma sa att jag skulle göra. Tar istället något annat....
Ska snart iväg till Kunskapsgymnasiet. Hoppas jag hittar dit... Hm...

Jag ska spela Sims nu - faktsikt. *Bestämd*
Till imon är et en del att göra och ja, mamma, jag ska plugga.

Kramis på Er!

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi - våra busschaufförer brukar faktiskt vinka på varandra... jag vet inte om de gör det för att de tycker om varandra - eller för att de blivit tvingade att göra det av SL. xD



Men trumma på ratten är inte så värst vanligt... så han kanske var lite munter i alla fall då ;P





Jag älskar DIG

Puss <33

R

2009-01-28 @ 20:18:19

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0