Om en timma

Jag och syrran har kört datatid. Sims var det som gällde denna underbara eftermiddag. Riktigt kul! :D (Nej, jag tänker inte gå in mer på det, för jag vet att folk inte tycker om att läsa eller höra på det.)
Om mindre än en timma ska jag och mamma åka till centralen och hämta Rickard. <3 Får se om hans tåg blir försenat - det verakr lite så. Tills det är dags att åka tänkte jag övergå till mitt scrap-booking-projekt. Nej, jag har inte framkallat bilderna än. Orkar inte. Inte min grej att hålla på med sånt. Övar på att inte bli arg och då är framkallning av bilder inte den bästa metoden. Istället hittade jag finfina bilder i tidningar, som jag klipper ut och sätter in i ett album. Riktigt roligt! :D <33

Nu kommer mamma hem...

Kram


Läsarnas Ord
Ord från: Emma

Sv: Hehe. Tack så mycket! :)

2009-01-18 @ 18:23:58
URL: http://emmaogren.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0