Öppet Hus - Schillerska

Schillerska

Ja, då har man besökt ännu en kommunal skola, som jag faktiskt tycker om. Har besökt Hvitfeldtska också, men där blev jag skräckslagen och ville bara där ifrån. x)
På Schillerska däremot, där trivs jag. :D
Jag och  mamma har precis gått in i ett klassrum. Strax efter oss kommer en lärare. Jag känner så väl igen henne och hon känner igen mig. Vi kan inte komma på var vi setts, men plötsligt ramlar 25-öringen ner. Vi har setts på tåget upp till Stockholm! Jag var på väg upp till Rickard och hon skulle besöka sin syster någon annanstans i Sverige. Det var riktigt kul att träffa henne igen. Jag minns ju att hon berättade att hon undervisade i Konsthistoria på Schillerska. Roligt och en trevlig överraskning! :D
Tycker fortfarande bäst om Vittra, men Schillerska blir mitt andrahandsval. Kunskapgymnasiet har nu hamnat på tredje plats. Ska dit på onsdag, för att ge det en andra chans. Kanske ändrar mig igen. x) (a)

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0