Öppet Hus - Vittra Vasastan

Nu har jag skrivit lite kort om Barack Obama. Skrev inte jättemycket, så det gick ganska snabbt. Lite stolt är jag minsann.  Hur bra det är vet jag inte, men jag har ju gjort den. Och det blev... lite mer än en halv handskriven A4. Det måste väl ändå räcka?

Öppet Hus på Vittra
Jag tror jag har hittat min skola. Jag vill börja där!
Kunskapgymnasiet är bra. Man känner frihet och... Ja, den verkar bra. Skillnaden på K och V är att V känns... ännu friare. Man arbetar med något som heter case - man diskuterar, analyserar och jobbar med frågor som har med verkligheten vi lever i att göra. Ett case kan sträcka sig över flera ämnesområden, t.ex. över områden som filosofi, religion och svenska. Det låter jättespännande! Det känns som att jag passar in på Kunskapsgymnasiet, men Vittra... Inte samma känsla, men när jag gick därifrån fick jag känslan att jag kommer få chansen att stå på egna ben. Lite rörigt att förklara, men jag hoppas att någon förstår. Vittra - here I come! <3




NattNatt

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi - lycka till älsklingen!

Jag håller tummarna för din skull. :D <3



Jag älskar Dig

Puss

Din R

2009-01-21 @ 05:37:25
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0