Övertrött

Jag är så himla trött! xD Det blev sent igår. Jag somnade väl vid ett. Inte bra. Vaknade strax efter tio. Typiskt. Sen kunde jag inte somna om. Ännu mer typsikt. Så nu sitter jag här med lite svag huvudvärk - antagligen för att jag är så trött. Mer än typiskt.
Ska in till stan idag och träffa Emma och David. Mycket mysigt kommer det bli. *Känner av huvudvärk*. Haha, undrar hur jag kommer att vara. 'Övertrött', som Mirre sa? Haha, jag blir underbart... för mycket, när jag är för trött. Åh, nu kommer solen in genom fönstret ordentligt. Klockan är nu... 10:52 och... jag kommer antagligen inte kunna sova längre på dagarna, eftersom solen skiner rakt på min säng. Härligt allt kan vara.

Frukost? Hm... Pappa är vaken, men vill antagligen inte äta frukost än - jag har inte frågat. jaja, jag ska nog sitta här en stund. Måste kolla massa bilddagböcker, som jag inte kollat på åratal. x) Jag är så duktig. (a)

Damdidamdidam....
Kramis till den som vill ha (a)

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jag tänkte såhär att jag tar en kram ifall jag får :D <3

2009-01-25 @ 12:00:41

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0