Plugg

Jag har faktiskt övat inför provet i No, som vi har imon. Övat kanske är fel ord. Jag har läst igenom det ett antal gånger, mer vet jag inte om jag kan göra...
Historia-läxan läste jag på bussen.
Försökte mig på att läsa 'Animal Farm', som vi läser i engelskan, men det gick inte. Jag var för trött och somnade konstant. Hm... Ingen intressant bok. Eller kanske... egentligen... om man förstår vad den handlar om. Jag är inte speciellt duktig i engelska, så jag anser att den boken är för svår. Skulle uppskatta om jag fick läsa en lättare bok, men det går nog inte förs sig. Jag går ju ändå i nian, så jag borde ju klara det. Eller?

Kom hem vid fyra. Satte mig vid teven med mackor och varm mjölk. 'Australia's Next TopModel' först. Efter det 'Hell's Kitchen'. Haha, HK är bara för bra! xD
Var trött, så jag gick inte till Ungdomsgruppen.
Blev lite depp. Spelade Sims en stund. L ville ha datorn. Jag pluggade. Tog promenad. Mötte Paulina. Mycket trevligt. <3
Och nu sitter jag här igen...

Imon ska jag hämta glasögonen... tror jag. Ska få ett sms, när jag kan hämta dem. Hm... Jag chansar och åker dit ändå, även om jag inte får någon information om att de är klara.
Fredag imon. >.<
I helgen ska jag bara ta det lugnt. Kanske skriva lite på min historia, som jag har hos pappa ('När ingen ser').
Jo, föresten; på lördag ska jag till Öppet Hus på Schillerska. Får se vad jag tycker om det...

Kram & Puss
/Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi - det är alltid kul att stöta på någon man tycker om bara sådär :D



Sen det där med engelskan - alla kan vi olika mycket, och att trycka på dig en bok som du anser är för svår är inte rätt någonstans.



Det spelar inte roll om du går i ettan, nian, eller är en gammal tant på 87,2 år. Det finns inget som säger hur mycket engelska du ska kunna som person.



Visst, för att uppnå vissa betyg eller kanske få något särskillt jobb någonstans så kan det krävas speciella kunskaper inom vissa ämnen. Men om du bara ska ha en bok för att läsa, så finns det inget som heter 'för lätt'





Jag älskar Dig!

Puss puss <3

2009-01-22 @ 21:58:06
Ord från: Backi

Samtidigt är det inte bara en bok att läsa, det är en uppgift i skolan ...

2009-01-22 @ 22:16:58

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0