Revbensspjäll

Ibland känner jag mig väldigt finkänslig. Revbensspjäll till middag. Det var gott, men... kladdigt. Jag satt och blundade. Pappa och L hade inga problem alls att äta. Jag satt och petade. De bara bröt köttet från benen. Jag blundade. Jag klarar inte av sånt. Det var som på hemkunskapen. Då skulle vi tillaga en hel kyckling. Jag klarade inte av det. Vår lärare visade hur vi skulle göra. När hon knäckte kycklingen... då var jag tvungen att gå ut. Jag mådde inte alls bra. Gråten kom fram. Ingen aning om varför. Kanske för att jag var i chocktillstånd? Detta var en dag. Idag är en annan.

Rickard överraskade mig med att göra en ny design. Jättetack! <3 Jag försökte att själv göra en, men det gick inget bra. Verkligen tacksam. Speciellt idag - dagen har ju inte varit den bästa. Inget fungerade.
Jag satt och tecknade för att lugna ner mig;











Kram på Er!
// Jasmine


Snälla, stanna kvar.

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Det blev verkligen jättefina hjärtan! <3333

Vad kul att höra att du mår lite bättre nu i alla fall :D



Saker ordnar sig så småningom.



Jag älskar Dig

Puss & Kram

2009-01-10 @ 21:25:03
URL: http://ormzen.blogspot.com
Ord från: becka

Jag har med sån fobi! Jag såg pappa rensa en kyckling en gång.. sen dess äter jag inte kyckling. usch.



Sv : Det är lugnt! :) Var ju inte så jobbigt att skriva om ;)



Kram!

2009-01-10 @ 22:15:01
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0