Såhär på morgonkvisten

Haha, att det ska vara så svårt att komma upp ut sängen? Att jag alltid ska vara sen på morgonen. Det spelar ingen roll hur tidigt jag går upp, det blir alltid lika stressigt, Men jag försöker sluta stressa och tar därför en buss tidigare.

Igår på Ungdomsgruppen åt vi pizza. Fy vad jag fick dåligt samvete! Inte nog med det satt jag och proppade i mig NonStop efteråt. Bra av mig. Kom hem. Såg sista avsnittet av 'De halvt dolda'. Undvek ett utbrott. Ja, det var väl det. Duschade. Hade diskussion med mamma. Gjorde engelskan (Nej, mamma, det behöver du inte lägga dig i.). Somnade och vaknade klockan fem... av Mashmallows. Härligt. Lyckades somna om, men hade efter det svårt att komma upp. Ingen frukost idag. Åt för mycket igår. Det jämnar ut sig...

Ikväll kommer Rickard. <3

Puss

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0