Seg idag igen

Varför är jag fortfarande trött? Jag har ju sovit... Pappa sa att jag kanske åkt på influensan, men vi får hoppas att det inte är den skiten. Jag blir sällan sjuk, så jag är nog rätt borskämd med att vara frisk. Hoppas på att jag orkar gå till skolan imon. Om jag blir sjuk, får jag väl stanna hemma. Vill spela Sims. Haha, vilken nörd jag är! x)

Vet inte vad som händer idag. När jag precis vaknat och låg i sängen, fick jag en idé. En jättebra titel, så jag kanske ska sitta och skriva lite idag. Jag vet inte hur eller vad jag ska skriva om. Har bara en titel. Lite idéer har jag allt, men inte så att det räcker, för att kunna skriva en story.

Promenad idag?
Nah, jag vet inte om jag orkar.
Det blåser ute.
Jag är trött.

Stannar nog inne istället.
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: becka

vad har du för titel? :) Kanske kan hjälpA dig emd ideeer :) Kram<3

2009-01-11 @ 13:06:57
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Ord från: becka

Bra titel.. Hmm.. De låter ju som något "förbjudet". typ som om hon blir våldtagen när ingen ser eller något sånt. Bra titel!:) Du får säga till om de är något du vill ha hjälp med, har skrivit ett bra tag så :) kram <3

2009-01-11 @ 13:39:40
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0