Sena Lördag

Denna sena lördag... Jag sitter fortfarande här. Det har jag gjort hela kvällen. Mår inte så bra. Ont i huvudet, fryser... längtar. Längtar efter Rickard. Han är i alla fall på väg hem nu. Han sitter i bilen. Resan verkar ha gått bra, jag har inte hört något annat. Det var underbart att ha honom här! Jag... Jag älskar att ha honom nära.
Mamma och L ser film där nere. De kom upp och frågade om jag också ville se, men jag sa nej. Spelade Sims, men tröttande nu. Ska istället lägga in bilder på Bilddagboken. Lite bilder från året som gått. Det är ju nytt år nu.
Nyårslöften inför året; ... Det blir samma som alla andra år: Att försöka bli en bättre människa. Ändra på de brister man ha och göra dem till något bättre. Att ändra helt på sig själv, det går inte och blir inte heller bra. Man är som man är, det gäller bara att hitta sig själv. De är också ett mål jag strävar efter. Att försöka förstå mig på mig själv, lära mig hur jag fungerar och reagerar i olika sammanhang. Blabla. Alla applåderar!

Bilddagboken nästa!
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Om jag får säga vad jag tycker - så behöver du inte ändra på någonting under det kommande året.



Puss <3

2009-01-04 @ 11:52:14

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0