Sluta drömma

Rickard... Älsklingen... Han... har funderat på att flytta till Göteborg. Han säger att han vill bo närmare mig. Jag blir riktigt rörd. Att jag kan betyda så mycket för honom, det har jag svårt att förstå. Jag... Tänk om vårt förhållande inte håller - vad händer då? Ska han flytta tillbaka? Bo kvar? Eller... vad?
Jag gick in på Bostadsbolagets hemsida, men... Jag måste sluta drömma.

Läsarnas Ord
Ord från: becka

Jag blev så arg. haha. Men det är bättre nu. Dåligt med hormoner och sånt just nu med.. ^^ Jag bor på tjörn. vet duv ar de ligger? ^^ Va söt kille du har. Betyder ert förhållande så mycket för honom tar de nite slut från hans sida iallafall :) Hoppet är de sista som lämnar människan. kram ! <3

2009-01-11 @ 22:28:42
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0