Söndagens kvällar

Vad är det som gör söndagens kvällar så speciella? Jag menar, alla söndagar ser ganska lika ut. Man går och grubblar över veckans som kommer. Man ångrar att man inte la sig tidigare, så att man var utvilad inför skolan. På något sätt är det en slapp stämning.

Jag vet något som får mig att trivas...
Jag är underbart glad att jag har så många bra vänner. Johan från min gamla klass till exempel. Vi gick i samma klass under fyran och femman. Vi träffas sällan, men när vi väl hör av varandra, då är det som att vi verkligen känner varandra. Egentligen vet jag nästan ingenting om honom, men det är inte något jag tänker så mycket på.

Stort tack för att du finns. <3

Läsarnas Ord
Ord från: Johan :D

som sagt du skriver så jäkla bra... värmer när man läser sånt <3 ^^

2009-01-25 @ 19:05:19
Ord från: Rickard

Hihi - jag kan inte göra mer än att hålla med det Johan skriver :D



Din blogg är helt underbar, och det får dels mig och så många andra att må så mycket bättre :D



Du är verkligen underbar Jasmine - tack för allt du gör <3



Jag älskar Dig

Puss

2009-01-25 @ 19:14:46
Ord från: Fanny

Vilken härlig blogg du har :)

Hoppas du hade en bra helg!

2009-01-25 @ 19:15:36
URL: http://metrobloggen.se/thelifeoffanny

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0