Stereon

Med musiken från en splitterny stereo sitter jag nu på sängen. Mums med mat. Härligt med en dusch. Nu med datorn framför mig. Sängen kommer lätt bli min favoritplats i det nya rummet... eller så blir det på stolen vid fönstret. Fast... Det kommer ju ett skrivbord nästa fredag, så då blir det nog inte lika mysigt att sitta där. Jag håller mig nog till sängen.
Stereon fick jag i julklapp av pappa. Tack så mycket!
Jag hade inte önskat mig någonting, man han lyckades ge mig en julklapp, som jag verkligen uppskattar. <3

Stereon jag fick i Julklapp!

L ville ha datorn vid sjutiden, så... Ja, det vara bara att ge henne den. Måste fortsätta med mitt Usb-minne. Egentligen tar det inte så lång tid. Det är bara jag som inte kan bestämma mig och gör massa annat istället. Inte bra. Fy mig.
Indranet får nog bli en annan dag... eller förmodligen en annan kväll... någongång.

Puss
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Stereon är ju jättefin! Vad glad jag blir för din skull <33



Underbart att höra att du är nöjd <3



Älskar Dig

Puss

2009-01-06 @ 20:45:47
URL: http://ormzen.blogspot.com
Ord från: becka

SV : Ja, jag har ju dock inte distansförhållande längre. men hade i 3 år. och det

är krävande, men sen när man kan flytta ihop så kanske det är värt tårarna och slitet. ni verkar kära och ni klarar det tillsammans.:=

2009-01-06 @ 20:55:53
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0