v.5 - Planering

Måndag: Då måste jag jobba matte, som bara den. Är inte jätteefter, men lite.
Tisdag: Matteprov i skolan (därav allt pluggande dagen före).
Onsdag: Öppet Hus på Kunskapgymnasiet. jag ska ge det en anadra chans. Först låg ju den skolan högst på min lista, men nu har jag ångrat mig. Haha, lite svårt att bestämma mig. ;P
Torsdag: Historia-förhör i skolan. Det kommer gå bra. Jag har ju gjort alla läxorna. Och ja, detta är för att mamma ska förstå att jag pluggar. Bio! - 'I taket lyser stjärnorna'. Jag tror den är jättebra! >.< den har premiär den 30 januari, men jag har fått biljetter förhandsvisningen. (a)
Fredag: Friluftsdag! Bowling och Step Up. det kommer bli kul, det vet jag. Är dessutom hemma innan två kan jag hoppas på. På fredag är det också sista chansen att ändra sin anmällan inför gymnasievalet. det är lite spännande. (a)
Lördag: "Chill Out" hos Amanda.
Söndag: Fira mamma med släkten.

Frukost nu! :D
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Matilda

Hon som spelar en av huvudrollerna gick ju i vår skola förra året ;)

2009-01-25 @ 15:07:53
URL: http://thelifeofmatilda.blogg.se/
Ord från: Linus

är för lat för att kommentera alla inlägg (a)



Jahadu, verkar som att livet flyter på, hm? =)

Vad ska du gå för <i>linje</i> på gymnasiet då? Sam?

Du kan ju svara på msn sen... tror inte jag kommer kolla kommentarer på detta inlägg igen XD (sorry)



Ska bli kul att träffas på "sportlovet", ser fram emot det!

2009-01-25 @ 16:14:26

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0