Varit ute o.O

Kom inte in på min blogg tidigare idag. :( Sånt blir jag irriterad över.
Tröttnade på att inte ha något att göra, så jag ringde Katja. Hon kom förbi, fick se mitt rum, sen gick vi en promenad. Var i affären. 8,95 kr/hg för lösgodis. Aj! Det svider i plånboken. *Snål*
Det var trevligt. <3 Hon blev riktigt glad att jag ringde. :D Vi pratade om allt möjligt. Nice! =)

Kom hem och åt macka. Pappa satt vid matbordet en kort stund - en macka, sen tillbaka till renoveringen. Trevligt med kort sällskap.
L kommer ut ikväll.
Då blir det renbensspjäl till middag. Äter sällan det. Hoppas på att det smakar bra.
Tills dess.... ska jag nog sitta här. Rickard ringer nog snart, så håller jag honom sällskap, när han går till affären för att köpa godis. Mums! <3

Kram

Snälla, lämna mig inte.
Snälla, försvinn inte.
Jag ber dig, gå inte.
Snälla...
<3

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi, det är helt underbart när du håller mig sällskap!



och jag...

älskling <3

Jag vet inte vad det är du är orolig för, är det något du vill prata om?

Jag finns här för dig, det hoppas jag att du vet.



Jag älskar dig - och jag tänker inte lämna dig!

Puss & kram

/Din

2009-01-10 @ 15:52:06
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0