Västtrafik gör något bra :O

Ja, rubriken stämmer faktiskt. Helt otroligt!
Detta måste uppmuntras! Eller..
Egentligen gjorde de inget bra, men jag slapp vänta så länge...



Nej, jag vill inte gå till skolan lät det imorse.
Höll på att missa båten. Mums. Kommer av. Ska ta bussen. Det kommer ingen buss. Får vänta 20 minuter på nästa tur. Vi går på först, men som väntat och planerat, så är bussen an knyten till båten efteråt. Resultat: bussen är knökad. Jag har sittplats. Skönt. Kommer fram kvart i, istället för fem i halv. Bra för mig. Resegarantiblankett inskickad till Västtrafik! Pengar? (a) Ja, det ska jag få. Jag kom ju 20 minuter för sent till hållplatsen. Ingen skada skedd för mig. Jag hann gått och väl. Kom i lagom tid. Annars brukar jag alltid få vänta i skolan i 20 minuter, men inte idag. :) Haha, får se när jag får ersättning för försenad ankomst till hållplats. I höstas skickade jag in brev till Västtrafik, som jag fortfarande inte fått svar på. Typsikt. Frågan är om man ska tjata på dem, för att få ett svar. Hm... Pappa gav mig tipset att varje vecka skicka in en lista på hur Västtrafik varit. Smart idé! Man kan alltid hoppas på ändring. Hm... Kom på en idé (bara en idé, så jag kommer säkert inte göra något av det), men man borde kanske skaffa en blogg, där man skriver upp all skit som Västtrafik gör. Visst gör de bra saker också (men det är sånt som ska fungera). Ja, jag är en riktig nörd. x)

Hela dagen har jag gått och sett fram emot sista lektionen; textilslöjd! Kul.
Dagen har varit okej. Äcklig mat i bamba. Oscar kallade mig 'bitch' två gånger, när jag bara försökte hjälpa till... Annars har dagen varit okej.

Till middag blir det ärtsoppa och pannkakor. Gott. ^^,
Läxor... Japp.
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi du är väldigt söt du! <3

Det där med Västtrafikbloggen låter som en bra idé :D frågan är bara hur man ska få in ett större antal läsare... men det går nog alltid att ordna på ett eller annat sätt.



Av vad jag ser det så låter det som att dagen var ganska bra trots den rätt dåliga starten.

Kul att höra att redovisningen gick bra :D <3



Kallade Oscar dig för bitch?? Det kan jag verkligen inte tänka mig att du är!



Här bjuds det på korv och bruna bönor med potatis.

Lycka till med läxorna - överansträng dig inte bara, snälla <33



Jag älskar dig

Puss & kram

2009-01-13 @ 18:20:52
URL: http://ormzen.blogspot.com
Ord från: becka

Ska vi starta en västtrafik blogg tillsammans? Bussarna här på tjörn är alltid försenade. Inte kul o stå ute i en kvart i regn och rusk och dessutom när man stressat och sprungit till bussen IFALL den nu skulle komma i tid... Kram <3

2009-01-13 @ 20:46:10
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0