Viktigt?

Hm.... Det William sa, om att jag skriver samma saker varje dag... det har verkligen satt sig. Kanske lika bra att inte skriva något, om det ändå inte finns något viktigt att berätta. Hm... Det får jag ta och fundera på.

Ikväll ska jag vara hemma.
Blir antagligen lite nörderi - Sims. ;P <3
Det var ett tag sen...
Historia att läsa till imon. Rätt okej. En del att läsa, men det går bra.
Lämnade ju in glasögonen igår och det bidrar till att jag inte ser. Vill byta plats med Oscar, som sitter längst fram, under denna veckan, men det pasade honom inte... tydligen. Så ja, jag får försöka hitta någon annan att byta plats med.

Tänker på Rickard... <3
På personer...
På alla...
På någon...

Kramkram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Vad elakt! Du borde ju få sitta längre fram om du frågar om det.



Jag skyller inte på Oscar - läraren borde kunna... ska kunna ordna en plats längre fram om det är så att du inte kan se om du sitter för långt bak!



Och jag tycker inte alls att du skriver samma saker varje dag.



Visst. Du kan ta åt dig åt det William säger, men du måste veta att detta fortfarande är din blogg, inte Williams, han är en läsare precis som du och jag höll jag på och säga men... ja, du förstår nog. Du gör precis som du vill med den.





Puss och kram

Jag älskar Dig

<3

2009-01-21 @ 17:27:34
Ord från: becka

neej fortsätt skriv endå. fuck william! är din blogg :) vi gillar den! <3

2009-01-22 @ 19:50:37
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0