Blir väl omhändertagen

Rickard, jag vill bara tacka dig...
Allt du gör för mig. Alla små saker, som får mig att skina upp. Det behöver inte vara mycket, även det lilla glädjer.
När du lägger armen om mig och håller om mig, när du ser på mig... Jag vill bara säga tack för det.
Jag blir så lycklig varje gång, för det är ju ett bevis på att du faktiskt tycker om mig...
Ja, kanske till och med... älskar mig?
Idag, då allt kändes lite jobbigt, gjorde du något som verkligen fick mig att bli glad. Jag var trött och ville helst bara duscha... snarast! Jag sa åt dig att fixa lite smått, se till så att L kom iväg till affären. Jag sa ingenting om att dammsuga, men ändå gjorde du det. Jag vet inte om du riktigt förstod, hur glad och tacksam jag blev. Hur tacksam jag fortfarande är! Du är helt otrolig. Jag... Jag blev verkligen glad för det du gjorde och det vill jag att du ska veta.
Det lilla kan bli väldigt stort för en annan människa.
Min pojkvän är väldigt bra på att överraska och visa sin tacksamhet. Jag hoppas att jag kan göra det samma för honom. Jag kommer aldrig slå min älskade, när det gäller att visa kärlek och tacksamhet, men jag ska försöka.

Rickard, tack. <3

Läsarnas Ord
Ord från: Emma - Bloggdesign & Foto

Sv: Aaaw, vad glad jag blir :D



Om du känner för en liknande så kan du ju titta in på min designsida, halvapriset på allt just nu :)



Kram

2009-07-29 @ 12:47:49
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/
Ord från: Rickard

Ja, Jasmine - jag älskar dig!

Väldigt, väldigt mycket.



Jag är bara glad att jag kan finnnas där för dig. :D



Puss & kram

Din

2009-07-29 @ 18:41:33

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0