En helt otroligt underbar kväll!

Det första jag gjorde, när jag kom fram till färjan, var att ta upp kameran. Himlen var så vacker och havet blänkte så fint av solen. Jag plåtade på som bara den. Även resan hem blev ett fotograferat minne. Jag tog över 60 bilder, bara under en halvtimma. Ja, det var otroligt vackert!



 
Fler bilder finns här.

Tänkte tagit en promenad ikväll, men nu är klockan så mycket och jag känner inte för det. Kanske blir det en promenad imon. Det känns helt underbart att jag inte har något planerat inför morgondagen. Kanske blir det en promenad eller lite socialt umgänge med någon kompis. Man får se... och det känns underbart!

Kram

"Det går en vind över Vindens Ängar.
Det fladdrar till i en tyllgardin.
Och jag ska skriva en sommarvisa
med sol och blomdoft i melodin."

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Helt underbara bilder verkligen!

Du är bäst på att inte bara fånga själva bilden - utan dina bilder väcker alltid särskilda känslor hos mig. <33



Underbart att höra att du inte har en massa inplanerat, och får vila ut en dag. Det behöver du!



Jag älskar dig

Puss och kram

Din

2009-07-14 @ 21:55:28
Ord från: LeChatGarcon

Även om jag inte kan säga att de påverkar mig lika mkt som min kära kollega som använder pseudonymen "Ormzen", så kan jag säga att det e fina bilder iaf ;P



HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKAN <333333333

2009-07-14 @ 21:58:35
Ord från: supermom

Tack för kommentaren hos mig! Oh vilka fina bilder du har här... fantastiskt vackra!

2009-07-15 @ 00:11:49
URL: http://mimia.blogg.se/
Ord från: Malin

Sv: Den var minst lika god som den ser ut. Testa vettja! :)

2009-07-15 @ 15:12:29
URL: http://getiton.blogg.se/
Ord från: nea

Härliga bilder !



2009-07-15 @ 18:15:04
URL: http://nneas.devote.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0