Helgen på Orust

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva... Helgen på Orust har varit mycket bra. Den har innehållit allt!
I fredags åkte vi med Orustexpressen upp till Oscars land. Vi blev visade runt på deras tomt. Deras trädgård var underbar! Det var ingen stor trädgård med massa växter och annat. Den var enkel, men med helt underbara former. Det var som en liten dal.


Lite bilder från trädgården...

   

   
(Klicka på bilden, för att se den i större format.)

Jag, Alle, William och Joseph bodde i gäststugan. Oscar ville sova i sitt rum. Ganska synd, eftersom vi umgicks en hel del i det lilla huset. Hans val, det är allt jag har att säga. Jag frågade flera gånger, om han inte hellre sov med oss, men nej. Jaja, det var roligt ändå.
På fredag kväll gick vi ner till bryggan och tog ett dopp bad. Mysigt. Vattnet var underbart - speciellt efter den varma bussturen. Simma, simma. Det var längesedan jag verkligen badade och inte bara tog ett snabbt dopp.
Lördagen tillbringade vi mycket utomhus. Först var vi nere vid badplatsen. En promenad till byn blev det också. Efter det var det tillbaka till stugorna. Sömnbrist för min del. Inte bara det att jag knappt sovit något natten innan. Under de två veckorna, som jag har jobbat, har jag sovit för lite. Det straffade sig. Jag somnade, när vi kom hem. Det berodde nog inte bara på att jag sovit för lite. Antagligen var det också värmen som slog ut mig. På kvällen åt vi otroligt god mat ute på familjens uteplats. Trevligt. Film senare på kvällen. Jag somnade så klart i soffan. x)
Söndag... Idag. Hände inte mycket. Vi spelade kubb. Alla verkade ha kul.

Jag är mer än trött. Ser knappt vad jag skriver, så jag antar att detta blev ett dåligt inlägg. Synd, eftersom helgen varit så bra...

God natt.

I don't know who you are.
Why are you visiting me?
Please, stay.
I don't want to lose you.
Come back and love me.

Läsarnas Ord
Ord från: Lechatgarcon

Det e faan sant, det var som en liten mumindal :3

2009-07-06 @ 00:27:35
Ord från: Rickard

Det blev ett väldigt fint inlägg tycker jag. :D <33

2009-07-06 @ 19:19:32

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0