Klänningar, skjorta och tröja

Efter en eftermiddag nere hos Katja i caféet var jag ganska trött. Det blev trots det ett litet besök hemma hos henne. Men först... skulle vi ta oss hem till henne. Regnet forsade ner och ja... Jacka använder jag inte så här års. En man vid caféet föreslog att vi skulle använda sopsäckar som regnskydd. Hm... smart idé? Det kvittar! Vi gjorde som han sa...


En svart sopsäck blev till en klänning. Perfekt skydd mot regnet!
När vi gick hem, var det nog rätt många, som undrade om vi mådde riktigt bra...

Blöta var vi faktiskt inte, när vi kom in genom dörren till gäststugan. Underbart att ta av sig säcken! Det var varmt ska be att få tala om. Hemma hos Katja gjorde vi inte så mycket. Vi satt och pratade. Mysigt var det! Dagen blev som hittad, liksom kläderna jag fick med mig. Min vän ville inte ha dem och rensade ur sin garderob. Jag tog med mig tre plagg hem.


En randig skjorta, en sommar-klänning och en lång och tjockare kofta.
Jag kanske borde använda skjorta. Den jag fick av Katja satt riktigt
snyggt på mig...
Vad tror ni?

Ja, att ha vänner är underbart! Speciellt Katja, som generöst ger bort det, som hon inte längre vill ha. Tack ska du ha!
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är underbart söt i sopsäcken! xD



Puss

2009-07-15 @ 20:28:25
Ord från: LeChatGarcon

Jag e lite avundsjuk på den randiga skjortan, så ja den borde du använda. Skjorta på tjejer e typ det finaste som finns jue! Koftan ser också riktigt myspys ut. Kan du inte ta med dig dom till Varberg så får jag recensera? (a)

2009-07-16 @ 00:20:28
Ord från: Doe

ehrm.....LOL XD

2009-07-23 @ 23:59:36

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0