Marabou - Sommar!


Sommarens nyhet från Marabou.

Äntligen!
Som jag har letat.
Jag fick den tillslut i min mun.
En av mina favoriter.
Den är dock väldigt söt...
... men god och speciell.

Läsarnas Ord
Ord från: becka

den är verkligen speciell! man kan inte placera om den är godare eller mindre god än den vanliga mjölkchokladen :)

2009-07-07 @ 01:07:29
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: Anonym

"Äntligen!

Som jag har letat.

Jag fick den tillslut i min mun.

En av mina favoriter.

Den är dock väldigt söt...

... men god och speciell"



psst...(om det inte fanns en bild på mjölkchoklad så skulle det där kunna misstolkas):P

2009-07-24 @ 00:12:35

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0