Min älskade korktavla


Korktavla är mycket praktiskt måste jag säga.

Jag har länge önskat mig en tavla i kork. I våras, när jag fyllde sexton, fick jag en korktavla av min mormor och morfar. Jag blev strålande glad! Så efterlängtad och kär. Tyvärr är jag dålig på att påminna mamma, om att vi ska få den uppsatt på väggen. Igår slog det mig, att den inte bör ligga nerpackad längre. Verktygslådan åkte fram och korken kom upp på väggen, på sin rätt plats. :)
Lilla jag har alltför mycket saker i mitt rum. Det var något som mamma kommenterade igår kväll. Ja, jag har en hel del. Allt är inte värdefullt i pengar, men ligger mig ändå kärt om hjärtat mitt. Än så länge har jag mest satt upp kort från vänner, lite små lappar... Ja, än så länge är den inte fylld, men det tar nog inte lång tid, innan det knappt får plats fler lappar. Hehe, vill man ha ordning så... (a)

//Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Så underbart söt verkligen! <3

Längtar tills jag får se den. :D



Jag tycker förresten inte ditt rum är så stökigt som din mamma påpekar. Det är sött när ett rum är... personligt, så man kan se att det faktiskt är DU som bor där. <3



Jag älskar dig!

Puss

Din Rickard

2009-07-04 @ 18:38:05

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0