SJ Prio

Om man är ute och far runt i Sverige, kan man på ett enkelt sätt komma långt med hjälp av tågtrafiken. En resa mellan Göteborg och Stockholm tar omkring fem timmar, om man inte tar X2000. Ganska okej. Tyvärr kostar det en hel del att åka tåg. Har man tur, hittar man biljetter för 95 kronor. Då ska man vara glad. Ibland blir jag happi, då jag finner biljetter till låga priser.


Mitt SJ-kort är här! :D

För några dagar sedan fick jag hem ett kuvert från SJ. I detta kuvert av papper, fanns ett välkomstbrev och mitt SJ Prio-kort. Hihi, nu har jag alltså ett nytt kort att ha i plånboken. >.< Som Prio- medlem slipper jag ha biljetten med mig. Det räcker med att kortet finns med, så löser det sig. :) Praktiskt. Får dock se hur det fungerar. Lite pinsamt om man sitter där på tåget, utan biljett och så fungerar inte systemet... eller mitt kort. Jaja, det ska fungera, så jag behöver nog inte oroa mig. Eller vad tror ni?

Kramar

Läsarnas Ord
Ord från: LeChatGarcon

"happi"



omg, heeermis :o

2009-07-30 @ 00:36:30
Ord från: Julia

Tack sweet! Det var pilligt, men jag blev nöjd :)



Gush, jag åker aldrig tåg, tycker det känns läskigt...! Men å andra sidan tycker jag flygplan är läskigare, så det vore nog en idé ändå om man pendlar mycket eller så :)

2009-07-30 @ 19:08:27
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Ord från: hanna

söt blogg :)



2009-07-30 @ 22:26:01
URL: http://hannajohansson.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0